Dolar 32,1678
Euro 34,9504
Altın 2.454,88
BİST 10.899,28
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 22°C
Az Bulutlu
İstanbul
22°C
Az Bulutlu
Cum 23°C
Cts 22°C
Paz 21°C
Pts 21°C

Multinet Up, Müşteri Deneyimini Yapay Zekayla Yeniden Şekillendiriyor

Yemek kartı, kurumsal ikram ve toplumsal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo tahlilleriyle şirketlere masraf idaresi hizmeti sunan Multinet Up, operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak maksadıyla, şirketin chatbot teknolojilerinde kıymetli bir dönüşüm gerçekleştirdi.

Multinet Up, Müşteri Deneyimini Yapay Zekayla Yeniden Şekillendiriyor
REKLAM ALANI
28 Mart 2024 14:54
16


Yemek kartı, kurumsal armağan ve toplumsal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo tahlilleriyle şirketlere sarfiyat idaresi hizmeti sunan Multinet Up, operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak maksadıyla, şirketin chatbot teknolojilerinde kıymetli bir dönüşüm gerçekleştirdi.

Yemek kartı, kurumsal ikram kartı, akaryakıt ve konaklama üzere çeşitli tahlillerle şirketlere kapsamlı masraf idaresi hizmetleri sunan Multinet Up, yapay zekâ takviyeli chatbot teknolojisindeki yenilikçi dönüşümü ile operasyonel verimliliğini ve müşteri memnuniyetini yeni bir boyuta taşıdığını açıkladı. Bu stratejik gelişme ile Türkiye’nin dijital müşteri tecrübesi alanındaki inovasyonuna öncülük eden Multinet Up, chatbot teknolojisindeki ileriye dönük çalışmalarıyla bölümdeki liderliğini pekiştirmeyi hedefliyor. 

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Multinet Up Müşteri Tecrübesi Genel Müdür Yardımcısı Gül Alım Mokan, “Multinet Up olarak, müşteri memnuniyeti ve operasyonel verimlilikte daima güzelleşme arayışındayız. Yapay zekâ tabanlı chatbot teknolojimizi geliştirerek, müşterilerimizin gereksinimlerine daha süratli ve aktif bir biçimde karşılık veriyoruz. NLP (Doğal Lisan İşleme) tabanlı sistemden, çok daha gelişmiş olan üretken yapay zekâ LLM (Büyük Lisan Modelleri) Open AI Chat GPT teknolojisine geçtik. Birinci ayın sonunda çözümleme oranımızın %80’e, ortalama anket puanımızın ise 3.01’e yükselmesi, müşteri tecrübesinde değerli bir gelişme sağladığımızı ortaya koydu. Bu muvaffakiyet, kesimdeki tecrübe konusundaki önder pozisyonumuzu daha da güçlendirirken, chatbot teknolojisinde gerçekleştirdiğimiz bu dönüşüm, birebir vakitte grubumuzun üzerindeki iş yükünü hafifletti ve müşteri hizmetleri süreçlerimizi daha verimli hale getirdi. 2024’ün birinci yarısı için gayelerimiz ortasında, chatbot teknolojisi ile çözümleme oranımızı %85 düzeylerine çıkarmak bulunuyor” dedi.

Mokan, “Multinet Up olarak kelam konusu dönüşümü dalda yapan birinci firma olmamızı, şirketimizin dijital entegrasyon seyahatine dair farkındalığı artırması bakımından çok manalı buluyoruz. Ayrıyeten emsal tahliller arayan öteki kuruluşlara da ilham kaynağı olduğumuz için memnunuz. Kesim profesyonelleri tarafından takdirle karşılanmak, müşteri tecrübesi takımımızın motivasyonunu da artırıyor. Geçtiğimiz C.X Awards’ta En Güzel Dijital Tecrübe kategorisinde Üretken Proje Ödülü’ne layık görülmek de gerçek yolda olduğumuzu gösterdi. Müşteri Tecrübesi grubu içinde üretken yapay zekâ çalışma kümesi oluşturduk. Bilhassa üretken yapay zekanın iş süreçlerinde faal olarak kullanılmaya başlanmasının değerli bir kültürel değişim yarattığına inanıyoruz. Chat kanalı, bu teknolojinin birinci kullanıldığı alan oldu ve sonuçlarındaki muvaffakiyet, bu usul yenilikçi teknolojileri kelamlı bağlantı üzere öteki iş süreçlerinde de kullanmak için heyecan duyuyoruz. Bunun için alanımızdaki yeni uygulamaları inceleyerek know how’ımızı geliştiriyoruz. Önümüzdeki devirde de müşteri tecrübesini odağımızda tutarak teknolojinin sınırsız imkanlarını, Multinet Up’ın inovatif kültürünü zenginleştirmek için kullanmaya devam edeceğiz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.