Dolar 32,2163
Euro 35,0884
Altın 2.519,24
BİST 10.643,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 22°C
Az Bulutlu
İstanbul
22°C
Az Bulutlu
Sal 24°C
Çar 21°C
Per 22°C
Cum 23°C

Yemeksepeti, ‘Baklava’ Projesiyle The Hammers Awards’ta Üç Altın Ödül Aldı

Yemeksepeti, itibarlı The Hammers Awards ödül programında, üç farklı kategoride birinci oldu. Yemeksepeti toplumsal medya takımı, “Baklava” projesiyle, “En Uygun Gerçek Vakitli Pazarlama Bağlantısı Takımı”, “En Düzgün Toplumsal Medya Takımı” ve “Etkileşimde Fark Yaratanlar” kısımlarında Altın ödül kazandı.

Yemeksepeti, ‘Baklava’ Projesiyle The Hammers Awards’ta Üç Altın Ödül Aldı
REKLAM ALANI
25 Ekim 2023 13:40
43


Yemeksepeti, ‘Baklava’ Projesiyle The Hammers Awards’ta Üç Altın Ödül Aldı

 

Yemeksepeti, itibarlı The Hammers Awards ödül programında, üç farklı kategoride birinci oldu. Yemeksepeti toplumsal medya grubu, “Baklava” projesiyle, “En Düzgün Gerçek Vakitli Pazarlama İrtibatı Takımı”, “En Güzel Toplumsal Medya Takımı” ve “Etkileşimde Fark Yaratanlar” kollarında Altın ödül kazandı.

 

Türkiye’de süratli ticaretin öncü markası Yemeksepeti, Türkiye’nin en itibarlı pazarlama ödül programları ortasında yer alan The Hammers Awards’ta 3 Altın mükafata layık görüldü. Bu başarıda hisse sahibi olan “Baklava” projesi, şirketin toplumsal medya ve gerçek vakitli pazarlama yeteneklerini gözler önüne serdi.

Diğer birçok yarışın tersine, mükafatın takıma verildiği ve bu sayede projeden bağımsız olarak takımın motivasyonunu artırmayı amaçlayan The Hammers Awards’ta Yemeksepeti’nin bu mükafatları alması, şirketin grup çalışmasına ve yaratıcılığına verdiği pahası gösteriyor.

Bu büyük muvaffakiyetin kutlandığı ödül merasimi, 24 Ekim’de Wyndham Grand İstanbul Levent’te, Meetup Istanbul kapsamında gerçekleştirildi. Yemeksepeti’nin kazandığı bu mükafatlar, şirketin daldaki aktif ve başarılı çalışmalarını bir sefer daha kanıtlamış oldu.

 

Ödülleri “Baklava” projesi getirdi

Yemeksepeti’nin The Hammers Awards’ta kazandığı üç ödül, şirketin yaratıcı ve etkileşim odaklı çalışmalarını bir sefer daha perçinledi. Mükafatların ardında ise toplumsal medya takımının hayata geçirdiği “Baklava” projesi yer alıyor. Bu proje, bir Twitter kullanıcısının Eyüp’te bir kaldırım taşını baklavaya benzetmesiyle başladı ve Yemeksepeti grubunun süratli aksiyonları sayesinde viral bir kampanyaya dönüştü. 

Taşı “Baklava81” koduyla etiketleyerek gerçek vakitli ve gerilla pazarlama ögelerini bir ortaya getiren Yemeksepeti, bu fırsatı kıymetlendirerek indirim kuponu da ekledi ve böylelikle performans pazarlamasını da işin içine katmış oldu. Bu süratli ve yaratıcı entegrasyon, 20.000 kuponun iki gün içinde tükenmesi ve milyonlarca şahsa ulaşılmasını sağladı. Projeye Twitter’da başlanıp, Instagram ve TikTok’ta da devam edilerek tesir alanı genişletildi. Yaratıcı ve süratli adımlar sayesinde, baklava siparişlerinde iki günde yüzde 200’ü aşkın bir artış yaşandı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.